چاپ دیجیتال کارت ویزیت سام

شناخت با بروشورهای استاندارد

شناخت با بروشورهای استاندارد

بروشورها از جمله ابزارهای کاربردی در موضوع بازاریابی میباشند که به خواسته اشاعه و تبلیغ داده ها اصلی ارگان ها بکار میروند . آن ها می توانند به‌عنوان یک منو , اطلاعاتی از قبیل فهرست تولیدها و سرویس ها را در خویش آرشیو نماید و یا این که به‌عنوان راهنمای مسافرت و حادثه ها بکار بروند . بروشورها در سایزهای استاندارد و سفارشی عرضه می شوند . در صورتی میخواهید بدانید به چه شکل می‌توان از یک بروشور به شایسته ترین صورت در فعالیت خویش استفاده نمود موارد ذیل را مطالعه فرمایید .

سایزها و فولدها

میزان اطلاعاتی که شما قرار است در بروشور بگنجانید , سایز آن را معین می نماید . برای برگه بروشور ۵ مثال سایز استاندارد و ۵ مثال فولد ( تاه ) پر اسم و رسم تعریف شده‌است که میتوانید این دو را ( سایز و تاه ) نسبت به همدیگر بسنجید و تلفیق فرمائید . با انتخاب گونه تاه کردن صفحه , یک طرح کلی از محتوای نوشته بدست می آید که با امداد ان می توانید سایزی که متناسب با دیگر آیتم‌های جانور در نوشته باشد را گزینش فرمائید .

و در پایان , سایز تاه کردن صفحه به سایز صفحه تخت ( تا نکرده ) , تعداد تاه ها و جهت‌یابی برگه ( افقی یا این که عمودی ) وابسته است .

ما نمونه‌هایی از بروشورهای سپید را به‌عنوان بروشور استاندارد ( گونه ) , برای ایجاد طرح در اختیار شما قرار داده آیم که می توانید آنان‌را دانلود نمایید _ همینطور میتوانید نمونه‌های تحت که برای شغل های صنعتی پباده سازی شده‌است و معمولاً بروشورهای سه لایه استاندارد می‌باشند را هم دانلود فرمایید .

سایز بروشورهای تجاری

بروشورهای تجاری معمولاً از سایزهای 5 . 5″ x 8 . 5″ تا 8 . 5″ x 14″ می‌باشند

نکاتی در امر طرح نوشته

ارائه یک طرح که معمولاً فارغ از جایگذاری نوشته و عکس است , در پباده سازی بروشور موضوع چالش‌برانگیزی است . برای این که یک بروشور از نگاه ظاهری بیشترین جذابیت را داشته باشد بایستی دور و بر و منزلت آیتم‌های پباده سازی را به حداکثر رساند .

فونت‌ها

از فونت‌هایی به کارگیری فرمایید که فراوان خوانا می‌باشند مانند : Garamond , Helvetica , Times new Roman , Century

از فونت سانس سریف مانند ARIAL جهت تایپ نوشته در سایز کوچک یا این که تایپ عنوان‌ها به کار گیری فرمائید

از دست‌کم تعداد فونت به کارگیری نمایید . به یاد داشته باشید که از بیشتر از دو مثال تایپ استعمال نکنید تا بروشور شما موقعیت مضطرب و غیرحرفه‌ای به خویش نگیرد .

جهت تأکید , بجای تغییر تحول سبک فونت از موقعیت پر رنگ /bold یا این که کج /italic ویا فونت با سایز بزرگ‌تر به کارگیری نمایید

برای عنوان‌ها از فونتی , بزرگ‌تر از فونت نوشته به کارگیری فرمائید . اکثر وقت ها , سایز فونت به اهمیت آن متن که قرار است تایپ شود وابسته است .

از سایزی برای فونت به کار گیری فرمائید که برای بروشور شما متناسب باشد . در این طریق برآورد نمایید که چه تعداد واژه قادر است فضای نوشته شمارا لبریز مینماید

از فونتی با پوینت ۱۲ برای بدنه حیاتی نوشته , پوینت ۱۰ برای تیتر , پوینت ۱۴ _ ۲۲ برای تحت تیتر به کار گیری فرمایید . این عدد ها , سایزهای پیشنهادی میباشند البته شما میتوانید با اعتنا به چشم‌انداز کلی طرح خویش , فونت ایده آل را تعیین نمایید .

تهیه و تنظیم نوشته

در شرایطی که واقعاً نیازی به ردیف بندی ندارید از درج کردن ان برای پاراگراف‌ها اجتناب نمایید .

پاراگراف‌های طولانی را به سطرهایی نقطه گلوله تبدیل نمایید . یک ستون بلند از نوشته , مردمان را از قرائت آن نوشته منصرف می نماید اما قرائت و یاد آوری داده ها طبقه بندی شده در قالب نکته‌های کوچک راحت‌تر است .

برای داشتن یک طرح منزه و آراسته , آپشن های مرتبط با تایپوگرافی را به‌درستی گزینش نمائید . ( چپ‌چین - راست‌چین - مرکزگرا - اواسط گرا ) .

آیتم‌های جان دار در پباده سازی را به‌درستی تهیه و تنظیم فرمایید . ( عنوان‌ها , عکس‌ها , نوشته ) .

اندکی محیط خالی به پباده سازی خویش اختصاص دهید . بخاطر داشته باشید این فضای سپید , جلوه‌ای متعادل و موزون به محتوای نوشته میبخشد و امداد می‌نماید نوشته خوبتر خوانده شود.


منبع: چاپخانه دیجیتال

[ بازدید : 32 ]

[ يکشنبه 19 مرداد 1399 ] 22:59 ] [ مددی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]